artCrew.ro Homeless: Dedicata mie

duminică, 20 decembrie 2009

Dedicata mie

O scrisoare creata...

Imediat dupa teza, la gara-am alergat
Si sa vezi surpriza! Trenu' am apucat
Pana la Bucuresti nu ne-am plictisit
Am facut misto de N... necontenit.

La Bucuresti in gara tu ne-asteptai
Da' sa vezi doua crete nu-ti inchipuiai
Pe jos, strazi-am marsaluit
Cu tine-n frunte pan' la Orange nu ne-am oprit!

Din fericire de izbeliste nu ne-ai lasat
Si-n fiecare clipa de compania ta ne-am bucurat
De la Orange, in Regie si pana-n Control
Am cucerit Bucurestiul... PE EI, PE MAMA LOR !

Chiar daca sefa nu ti-a pus prima sticla in fata
O bere impreuna am baut, chiar daca era gheata
Ziceam ca m-am lasat, dar tot m-ai corupt
Ca cherry'u prin fata mi l-ai tot trecut.

Si acum, dupa atata timp tre' sa-ti declaram ceva:
Ne-am bucurat enorm de compania ta!
O seara intreaga din ras, baut si petrecut nu ne-am oprit
Si-n incheiere din suflet iti uram:
Craciun fericit !

Din partea celor doua crete din Pitesti :
Madalina=>Creatza
Cristeana=>Sefa

Multumesc mult! Sunteti foarte tari ! Craciun fericit tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu